
با سلام و عرض ادب موضوع من امشب درباره امام سوم امام حسین (ع) می باشد دوستان امام با اینکه می دانست شهید خواهد شد چرا به دشت نینوا رفتند؟ آیا شما می دانید؟ آری امام حسین (ع) می توانستند به نینوا نروند اما می بینید که آن حضرت به آنجا رفتند و با ناجوانمردی به شهادت رسیدند xa0امام یک بار به خدا قسم خوردند بخاطر به شهادت رسیدن حضرت علی اصغر (ع) قسم خوردند که تا خون به رکاب اسبشان نرسد دست از کشتن بر نمی دارند به خواست خداوند پای اسب امام در گودالی افتاد و امام کشتن یزیدیان به پایانرساندند اما ما مثل...
ادامه مطلب
سلام از نظر من انسان باید شاد باشد تا سلامتی اش را خود فرد تضمین کند حالا هم من می گویم انسان باید همه چیز را تجربه کند ای گونه نباشد همه ی کار های دنیا را تجربه کنید کار هایی که دیگر راه برگشت نداشته باشد به ندای قلبت گوش کن...
ادامه مطلب