با سلام و عرض ادب به دوستان عزیزم دوستان خیلی وقتا که فکر می کنم می بینم هیچ کاری سخت تر از آتشنشانی نیست من به کشور عزیزم ایران افتخار می کنم که اینقدر انسان های موفقی دارد که حتی اینقدر شجاع و دلیر هستند که جانشان را کف دستشان میگزارند و به سمت آتش می روند و برایشان هم مهم نیست که چه اتفاقی برایشان می افتد فقط به فکر مردم هستند خدا خیرشون به این افرادشجاع ودلیر را ای شهید میهنم که جان شیرینت را فدای ما کردی امید وارم در بهشت ملاقاتت کنیم امید وارم که منم مانند تو پرونده اعمالم را به دست راستم دهند خلاصه از تو ممنونیم با اینکه با تشکر ما جان تو برگشتنی نیست اما ممنون تو هستیم. تا دیدار مجدد به امید دیدار