انسان های زنده کشه مرده پرست

خرید بک لینک
با سلام نزد دوستان عزیزم امروز درباره خودمون میخوام صحبت کنم خیلی بده که یک بررسی از مرجع انسان طبق کپی رایت اینقدر پست باشه که لقب حیوونا رو روش بذاریم خیلی بده زیرآب هم رو بزنیم تا یکی موفق میشه بهش حسودی کنیم و ازش کینه به دل بگیریم داداش میدونی ما بررسی از مرجع انسان طبق کپی رایت ها خیلی بدبختیم وقتی توی کاری موفق نیستیم یکسره تو سرمون میزننو تحقیرمون میکنن و وقتی که موفق میشی سر به نیستت میکنن این خیلی بده که اصلا خیر و صلاح همو نمیخوایم و مدام در رقابت هستیم چی میشه یک روز بجای رقابت از هم چیزی یاد بگیریم به هم کمک کنیم چرا باید یه فرد رو اینقدر اذیت کنیم که از دستمون ناراحت بشه؟ چراوقتی زنده اس اذیتش میکنیم و وقتی میمیره بهش خوبی میکنیم؟ به این جور افراد میگن عوضی !! وقتی زنده اس اذیتش میکنن و از بدیاش میگن حالا که مرده تازه یادشون افتاده که چقدر خوب بوده و بهش بدی کردن. حالا توی این وضع اقتصاد که گرونیه حاکمه چرا باید یک فروشنده توی انبار جنس هاشو مخفی کنه تا گرون تر بشه و کلی سود کنه!!! لامصب تویی که داری هموطنتو به پول میفروشی دیگه چه فرقی با آمریکا و انگلیس داری؟؟؟ تویی که رحمی توی دلت نداری که مردم پولی برای خرید یک نون ندارند !!! تویی که از جنست کم میکنی و به مردم میفروشی !!! تویی که به مردم آسیب میرسونی !!! تویی که جنس بد رو به عنوان خوب به مردم قالب میکنی چه فرقی با کشور های غرب داری؟ با این کارا میخواید به کجا برسید ؟ غیر از اینه که مردم رو زیر فشار له میکنید؟ بخدا قسم زمین دهن باز کنه بریم داخلش بهتر از این همه نامردی و کلاهبرداریه!!!! شرمنده این بار زیاد حرف زدم تا دیدار مجدد به امید دیدار!!!

امیررضا ایثاری...

ما را در سایت امیررضا ایثاری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 21:10

صفحه بندی