با سلام و عرض ادب موضوع من امشب درباره امام سوم امام حسین (ع) می باشد دوستان امام با اینکه می دانست شهید خواهد شد چرا به دشت نینوا رفتند؟ آیا شما می دانید؟ آری امام حسین (ع) می توانستند به نینوا نروند اما می بینید که آن حضرت به آنجا رفتند و با ناجوانمردی به شهادت رسیدند امام یک بار به خدا قسم خوردند بخاطر به شهادت رسیدن حضرت علی اصغر (ع) قسم خوردند که تا خون به رکاب اسبشان نرسد دست از کشتن بر نمی دارند به خواست خداوند پای اسب امام در گودالی افتاد و امام کشتن یزیدیان به پایانرساندند اما ما مثل نقل ونبات قسم می خوریم بعضی ها می گویند که امام می توانستند شهید نشوند منم این موضوع رو قبول دارم اما اگر امام شهید نمی شدند آیا مختار ثقفی هم برای خون خواهی پسر پیامبرخدا
قیام میکرد امام شهیدمان و مختار ثقفی و یاران باوفایش را بیامرزد تا دیدارمجدد به امید دیدار


برچسبها: دشت نینوا, عکس
+ نوشته شده در پنجشنبه هجدهم آذر ۱۳۹۵ساعت 19:31 توسط امیررضا ایثاری |
امیررضا ایثاری...
ما را در سایت امیررضا ایثاری دنبال میکنید
برچسب: امام,حسین,این,دانستند,شهید,شدند,چرا,نینوا,کربلا,رفتند؟, نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:57