امیررضا ایثاری

خرید بک لینک
با سلام به دوستان عزیزم میخوام درباره بررسی از مرجع احتیاط طبق کپی رایت باهاتون صحبت کنم داشی مشکلی پیش نمیاد اگه یک ذره هم بررسی از مرجع احتیاط طبق کپی رایت کنی هیچ مشکلی پیش نمیاد پس حواستون باشه دیگه خودتون رو به فنا ندید آخه ساعت ۱۱:۳۰ شب آدم میره فرش بشوره خب؟؟؟؟ حالا دمت گرم به هم کمک میکنید اما حواستون باشه دیگه میرید بالای پشت بوم برای پهن کردن فرش وقتی میخواید بیاید پایین از پنجره کمک میگیرید احتیاط کنید دیگه بفرمایید بعضی از دوستان احتیاط نکردن پاشون لیز خورده سقوط کردن و دستشون شکسته لطفا حواستون باشه!!!!!! تا دیدار مجدد به امید دیدار

امیررضا ایثاری...

ما را در سایت امیررضا ایثاری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 21:10

با سلام نزد دوستان عزیزم امروز درباره خودمون میخوام صحبت کنم خیلی بده که یک بررسی از مرجع انسان طبق کپی رایت اینقدر پست باشه که لقب حیوونا رو روش بذاریم خیلی بده زیرآب هم رو بزنیم تا یکی موفق میشه بهش حسودی کنیم و ازش کینه به د امیررضا ایثاری...ادامه مطلب

ما را در سایت امیررضا ایثاری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 21:10

باسلام نزد دوستان عزیزم این بار درباره بررسی از مرجع مدافعان طبق کپی رایت حرم صحبت کنم .این مردان شجاع با ایمان و تقوا پا به این خاک گذاشتن که از بی بی زینب محافظت کنند.از آن بانوی بزرگوار اسلام که یزید لعنت الله علیه را در مجل امیررضا ایثاری...ادامه مطلب

ما را در سایت امیررضا ایثاری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 21:10

با سلام و عرض ادب موضوع من امشب درباره امام سوم امام حسین (ع) می باشد دوستان امام با اینکه می دانست شهید خواهد شد چرا به دشت نینوا رفتند؟ آیا شما می دانید؟ آری امام حسین (ع) می توانستند به نینوا نروند اما می بینید که آن حضرت به آنجا رفتند و با ناجوانمردی به شهادت رسیدند امام یک بار به خدا قسم خوردند بخاطر به شهادت رسیدن حضرت علی اصغر (ع) قسم خوردند که تا خون به رکاب اسبشان نرسد دست از کشتن بر نمی دارند به خواست خداوند پای اسب امام در گودالی افتاد و امام کشتن یزیدیان به پایانرساندند اما ما مثل نقل ونبات قسم می خوریم بعضی ها می گویند که امام می توانستند شهید نشوند منم این موضوع رو قبول دارم اما امیررضا ایثاری...ادامه مطلب

ما را در سایت امیررضا ایثاری دنبال می‌کنید

برچسب: امام,حسین,این,دانستند,شهید,شدند,چرا,نینوا,کربلا,رفتند؟, نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:57

با سلام و عرض ادب به دوستان عزیزم دوستان خیلی وقتا که فکر می کنم می بینم هیچ کاری سخت تر از آتشنشانی نیست من به کشور عزیزم ایران افتخار می کنم که اینقدر انسان های موفقی دارد که حتی اینقدر شجاع و دلیر هستند که جانشان را کف دستشان میگزارند و به سمت آتش می روند و برایشان هم مهم نیست که چه اتفاقی برایشان می افتد فقط به فکر مردم هستند خدا خیرشون به این افرادشجاع ودلیر را ای شهید میهنم که جان شیرینت را فدای ما کردی امید وارم در بهشت ملاقاتت کنیم امید وارم که منم مانند تو پرونده اعمالم را به دست راستم دهند خلاصه از تو ممنونیم با اینکه با تشکر ما جان تو برگشتنی امیررضا ایثاری...ادامه مطلب

ما را در سایت امیررضا ایثاری دنبال می‌کنید

برچسب: آتش,نشان,فداکار, نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:57

صفحه بندی