سلام می خوام درباره سال تحصیلی اول متوسطه اول با هاتون صحبت کنم من رفقای زیادی داشتم و با معرفت اما نه به اندازه رفقای خودم ما از اول مهر خیلی خوشحال بودیم اما توی ماه دوم حرف مون رو پس گرفتیم با هم بازی کردیم تقلب کردیم سر به سر معلم ها می گذاشتیم و سر کلاس با هم صحبت می کردیم و معلم ها از دستمون کلافه می شدند. خیلی وقتا اینقدر کلافه میشند که ما رو بیرون می انداختند و می رفتیم در دفتر و کلی می ترسیدیم خوبیش این بود که خیلی هیجان هم داشتیم من از کلاس 6ام تا 9ام با رفقای صمیمیم بودم و امسال گمان نمی کنم باهاشون باشم امید وارم هر جا که هستند خوشحال باشند البته من با رفقام ملاقات می کنم انشالله با هم باشیمو شاد و خوشحال تا دیدار مجدد به امید دیدار

+ نوشته شده در یکشنبه هشتم مرداد ۱۳۹۶ساعت 11:23 توسط امیررضا ایثاری |
امیررضا ایثاری...
ما را در سایت امیررضا ایثاری دنبال میکنید
برچسب: دوران,اول,متوسطه,مدرسمون, نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:57