داعشی های نانجیب سامرا ویران کردند کشتند رگباری از تیر بستند بمب را در جا های مختلف منفجر کردند که چی؟؟بله اکنون حرم امام هادی از آنی که بود بهتر شده است من از بازسازان محترم نهایت تشکر دارم...