
با سلام و عرض ادب به دوستان عزیزم دوستان خیلی وقتا که فکر می کنم می بینم هیچ کاری سخت تر از آتشنشانی نیست من به کشور عزیزم ایران افتخار می کنم که اینقدر انسان های موفقی دارد که حتی اینقدر شجاع و دلیر هستند که جانشان را کف دستشان میگزارند و به سمت آتش می روند و برایشان هم مهم نیست که چه اتفاقی برایشان می افتد فقط به فکر مردم هستند خدا خیرشون به این افرادشجاع ودلیر را xa0ای شهید میهنم که جان شیرینت را فدای ما کردی امید وارم xa0در بهشت ملاقاتت کنیم امید وارم که منم مانند تو پرونده اعمالم را به دست ...
ادامه مطلب