
با سلام نزد دوستان عزیزم امروز درباره خودمون میخوام صحبت کنم خیلی بده که یک بررسی از مرجع انسان طبق کپی رایت اینقدر پست باشه که لقب حیوونا رو روش بذاریم خیلی بده زیرآب هم رو بزنیم تا یکی موفق میشه بهش حسودی کنیم و ازش کینه به د...
ادامه مطلب
سلام امروز می خوام درباره روابط بین زن ومرد براتون بنویسم به گفته قدیمی ها اگر مردی به حرف زنش گوش بده توی خانواده مشهور میشه به (زن زلیل) اما چه اتفاقی می افته که هم خانوم به حرف مردش گوش بده یا مرد به حرف خانومش گوش بده نه زمین به آسمون می چسبه نه آسمون به زمین خب اگه مرد خونه به حرف خانومش گوش کنه و با هم تصمیم بگیرند بقیه می گن زن زلیله اما توی اقاید بعضیا حتی خود من داری با همسرت مثل ملکه ها برخورد می کنی خیلی هم خوبه بیخیال حرف مردم بزار هر چی می خوان بگن در دروازه رو میشه بست ولی در دهن م...
ادامه مطلب