امیررضا ایثاری

متن مرتبط با «اول» در سایت امیررضا ایثاری نوشته شده است

دوران اول متوسطه مدرسمون

  • نیلوبلاگ

    سلام می خوام درباره سال تحصیلی اول متوسطه اول با هاتون صحبت کنم من رفقای زیادی داشتم و با معرفت اما نه به اندازه رفقای خودم ما از اول مهر خیلی خوشحال بودیم اما توی ماه دوم حرف مون رو پس گرفتیم با هم بازی کردیم تقلب کردیم سر به سر معلم ها می گذاشتیم و سر کلاس با هم صحبت می کردیم و معلم ها از دستمون کلافه می شدند. خیلی وقتا اینقدر کلافه میشند که ما رو بیرون می انداختند و می رفتیم در دفتر و کلی می ترسیدیم خوبیش این بود که خیلی هیجان هم داشتیم من از کلاس 6ام تا 9ام با رفقای صمیمیم بودم و امسال گمان ...

    ادامه مطلب