سلام من امشب از آقا امام حسین تشکر کردم که مرا
طلبید که نزد آن حضرت بروم انسان با این که گناهکار می باشد اما باز هم امامان و پروردگار جهانیان این بنده ی گناهکار را می بخشند من روز 29 عازم کربلا می باشم امید دارم شما هم در دیدار سرزمین بلا عازم شوید و از تشنگی امام حسین آگاه شوید

امیررضا ایثاری...
ما را در سایت امیررضا ایثاری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 23:14