دوستان شما باید حس درس خوندن رو داشته باشید منظورم اینکه ما دانشجو ها باید احساس مسئولیت کنیم ما قرار یک خانواده رو راه ببریم پس ما باید درسمان را بخوانیم خب گام اول درس خواندن:
اعتماد به نفس و اراده قوی
تلفن همراهتو خاموش کن و بزار کنارت
شروع کن به خوندن درست و نوشتنیات رو بزار بعد ازتموم شدن حفظیاتت
بعد از ریاضی یا علوم درس دیگه ای نخون هنگ می کنی خخخ![]()
ما را در سایت امیررضا ایثاری دنبال میکنید
برچسب: درس خواندن,درس خواندن در تابستان دوم دبیرستان,درس خواندن برای کنکور,درس خواندن در ماه رمضان,درس خواندن در آلمان,درس خواندن به انگلیسی,درس خواندن بچه آبادانی,درس خواندن آسان است,درس خواندن صحیح,درس خواندن پسر آبادانی, نویسنده: بازدید: 99