سلام موضوع امشب من درباه ی درگیری در مدرسه است من خیلی زود اعصبانی میشدم و طرف می زدم ولی بعد ها تصمیم گرفتم که دیگر عوا نکنم می دونم وقتی بهت فحش ناموسی بهت میدن داغون میشی اما حالا که چی اون یه چیزی گفت و رفت به گفته پدربزرگم: اگه از یک دعوا گذشتی از یک قتل گذشتی واقیت هم است برادر ما الان اون به تو یه فحش داد وقتی از اون بگذری حرمت خودتت رو بالا بردی
تا چتی دیگر به امید دیدار

امیررضا ایثاری...
ما را در سایت امیررضا ایثاری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: شنبه 1 آبان 1395 ساعت: 13:04